Nyt aion ottaa kyl niskasta kii ja alkaa olee aktiivisempi täällä.... olen niin paljon lusmuillu ja laiska XD. Ensinnäkin mun vuosi 2017 alkoi hyvissä merkeissä ja innolla ootan ylipäätään koko vuotta.... Päätän nyt kertoa teille minulle aika rankasta aiheesta... vanhempani ja läheiseni tietävät kyllä asian, että en ole salannu asiaa keneltäkää, vaikka teki mieli silloin iha alussa. Minulla on lievä syömishäiriö, eli ei varsinaista syömishäiriöö vaan lievää, eli syön, mutta en pysty syömää paljoo mitää oikeestaa. Olen katselu peilistä vartaloani ja eikä se mielestäni näytä langanlaihalta. Tiedän, että pitäisi hakea apua jo varhain ettei käy köpelösti. Olen kuitenki saanu apua vanhemmilta siten, että saan heiltä tukee ja he tsemppaa mua syömää edes verran mitä laittavat ruokalautaselleni. Nykyää syön hiukan paremmin ku esim. viime vuonna. Toki ittee se enempi häirittee ettei pysty syömää nykyää nii paljoo mitä pysty tyylii vielä viime vuoden alkupuolella. mutta näihin löpinöihin ikäväkseni joudun lopettaa, mutta toivottavasti tykkäsitte kirjoituksestani ja olisi kiva kuulla muitten kokemuksia ja kuinka ovat parantuneet siitä ja autan ja annan tukee niille, joilla on syömishäiriö ja tarvitsee tukee ja apuu.

Näkymisiin!

xoxo Johanna xoxo