Yllätyin, että minun blogiani oli luettu TODELLA MONI ja olen tyytyväinen ja hämmästynyt :D, joten suurkiitos teille, rakkaat lukijani :3. Tämänpäivän aiheena on elämäni ihanimat asiat, joita minulle on tässä matkan varrella sattunut ja tapahtunut.

Ensinnäkin olen todella TODELLA iloinen, tyytyväinen, ilahtunut, rakastunut, riemussaan, että olen löytänyt nykyisen poikaystäväni Lassin... Hän on minulle erittäin rakas, enkä ikinä haluaisi häntä menettää... hän tekee minun ja meidän suhteen eteen niin paljon töitä ja hän osaa yllättää... Toki minäkin teen töitä meidän parisuhteen eteen, että molemmilla olis hyvä olla.

Toinen asia, josta olen ihana juttu, mitä minulle on tapahtunut on se, että olen löytänyt uusia tuttavuuksia. Voin mainita tässä sen, että minulla on todella huonosti ystäviä. On minulla kuitenki joitakin ystäviä, jotka ovat jaksaneet jäädä luokseni, osa heistä asuu kaukana, osa lähempänä, mutta olen kiitollinen, että heidän lisäksi olen saanut uusia kasvoja ja tuttavuuksia.

Perhekin on tärkeä ja olen kiitollinen, että minulla on niin rakastava perhe.

Vastoinkäymisiäkin on sattunut eteen ja suurin osa nistä on vaikuttanut terveyteeni ja mielenterveyteen. Niistä kuitenkin olen selviytynyt hengissä.

Näihin ihaniin asioihin on hyvä lopettaa tämänpäiväinen blogipäivitys, KIITOS TUHANNESTI, että luette blogiani, sillä teidän lukemisellanne saan tunnen, että teitä kiinnostaa ja haluatte lisää kuulla minun hölöpölöjäni XD.

3922252-heart-love-images.jpg

KIITOS TEILLE!!!

Johanna <3